niedziela, 3 marca 2013

W ZASADZIE...

W zasadzie lubię wszystkie pory roku. Nawet te przerwy pomiędzy, co to nie wiadomo czy wiosna, czy już lato albo zima. Lubię deszcz bijący o szyby, lubię słońce zaglądające nieśmiało do okien sypialni i lubię śnieg skrzypiący pod nogami. Nawet dzisiejsze pogodowe "niewiadomoco" też mi się podoba. Zawsze można dostrzec coś fajnego za oknem, jak się chce - oczywiście. Wiem - zaniedbuję ten mój sieciowy zakątek jak diabli...wiem. Wciąż za czymś gonię, coś nadrabiam, a i tak jakby jestem ze wszystkim do tylu. W pracy zabieganie, dom ciągle jakiś nieogarnięty, o ogrodzie nie wspominam. I zawsze myślę, że przyjdzie taki dzień kiedy to wszystko machnę za jednym zamachem i wyprowadzę na prostą:):):):) I czasem nawet taki dzień nadchodzi heheh:)
Nie oszukujmy się, wszyscy czekamy już na wiosnę. Ja już się rozglądam po centrach ogrodniczych za różnistymi smaczkami, ale wszystko jeszcze jakby uśpione. Za to hiacynty na parapet kuchenny wychaczam za każdym razem, targam do domu te cebule i w mig mam wiosnę na oknie:) I pachnie:)
Szybkiej wiosny życzę wszystkim moim dyskretnym podczytywaczom , obiecuję poprawę w zakresie blogowania, a zainteresowanym zwariowanym anglistom zdradzam, że wkrótce mieszczę spory materiał do przeszukania, wykorzystania, skopiowania, skomentowania w blogowym Klubiku Zwariowanego Anglisty. Będzie co przeglądać. Tymczasem kończę i pozdrawiam ciepło. 
Z.

Ps. Śledzę młode talenty w popularnych programach muzycznych. Wzruszam się, jak wychodzą młodziki, z gitarami, nie robią wielkiego wrażenia na pierwszy rzut oka, a jak już otworzą te swoje buźki to glosy takie, że ciarki mnie przechodzą. Mają średnio po 17 lat. U mnie gitara od lat stoi rozstrojona. Czasem się zastanawiam, czy nie zaprzepaściłam kiedyś jakiejś swojej szansy...

1 komentarz:

  1. Może warto odkurzyć gitarę i sprawdzić czy nie ma się jeszcze tej smykałki. Prawdziwy talent budzi się czasami w najmniej oczekiwanym momencie.
    A pewnie i Piotruś chętnie posłucha :)
    Czekam na kolejne posty, pozdrawiam z Wiosennego Wołczyna

    OdpowiedzUsuń